بلخره نظر کرد...
درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 66531
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:, :: 1:49 ::  نويسنده : نرگس بانو        

بلخره نظر کرد ...

آقای من بلخره نظر کرد !

مدت ها بود دلم لک زده بود براش

برا صحن و سراش

برا اون گنبد دلبرش از ته خیابون امام رضا

برا ایوون طلا, پنجره فولاد , سقاخونه

کلا دلم لک زده بود برا صحن انقلاب

برای اون ضریحش که دیوانه میکنه هر زائری رو

دلم براش یه ذره شده بود

بعد کربلا همش خدا خدا میکردم کی میرم مشهد!

این اواخر دلخور شدم سر بی محلیاش

بهش گفتم باشه با مرام من بد,من بی لیاقت,من بی ارزش ...

تو که خیلی مرامت بالاتر از این حرفاست پس چرا هوای دلمو نداری!

مگه نمیبینی داره لک میزنه برات

پس چرا محل نمیزاری ؟!

راستش شب قدر فقط یه لحظه کار خودشو کرد

تو زندگی من لحظه ها خیلی وقتا خیلی کارا کردن

فقط یه لحظه به معنی واقعی ...

الان قراره زائرش باشم , قراره برم پابوس

باورم نمیشه و دارم دل دل میکنم برای وصال تو صحن انقلاب

دارم پر پر میزنم برای یه بار دیگه دردودل باهاش

کاش میشد منم یکی از کبوتراش بودم و تاآخرعمرم

تا آخر عمرم دور گنبدش میگشتم و عشق میکردم

کاش!!!

یه مدت طولانی (حدود40روز) مهمون امام رضام

کلید کلبه دلمم دست خودشه!به هر سمتی بازش کرد براتون مینویسم.

ان شاالله قسمت آرزومنداش



نظرات شما عزیزان:

الله بندسی
ساعت23:50---7 شهريور 1393
زیارتتون قبول باشه انشاا...
از طرف ما هم نایب الزیاره باشین و لطفا برا عاقبت بخیری هممون دعا بفرمایید
از آقا علی ابن موسی الرضا بخواهید که برا موفقیت و خوشبختی و عاقبت بخیری جوونا شفیع باشن و ضامن انشاا...


بتول
ساعت13:26---8 مرداد 1393
سلام عزیزم
خوش به سعادتت
ما رو هم دعا کن


قطره باروون
ساعت23:42---6 مرداد 1393
مبارکت باشه آبجی.....التماس دعای مخصوص دارم..
بهش بگوو منتظر تولدش میمونم اما اینبار.....
پاسخ:ممنون آبجی . ان شاالله حتما دعاگوتون هستم . دعا کنید زیارتمون قبول بشه و آقا عنایت کنه ان شاالله . این جمله رو میگم ان شاالله .


BIDEL
ساعت2:34---6 مرداد 1393
تقاضای عجیبی دارم
از در کوچیک صحن آزادی که وارد شدید.در سمت چپ.کنار در روبروی ایوون طلا ک ایستادید بهش یک نگاه بکنید فقط
همین
پاسخ:نمیدونم چرا چنین تقاضایی دارید ولی چشم همین از دستمون برمیاد . ان شاالله به امید خدا دعاگوی همه دوستان هستم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: